Benvenuti à i nostri siti web!

Alcune cunniscenze di basa nantu à u riscaldatore elettricu in aluminiu cast

Riscaldatore elettricu d'aluminiu cast hè un tipu di riscaldatore elettricu.E varietà di riscaldamentu elettricu includenu: riscaldatore d'aluminiu, riscaldatore di ghisa, riscaldatore di tubu di quartz, tubu di riscaldamentu elettricu in acciaio inox, tubu di riscaldamentu d'acciaio N ° 10, tubu di riscaldamentu cù dissipatore di calore di avvolgimentu, VC443, VC442, VC441, VC432 riscaldatore di induzione, assemblea di piastra calda. , piastra di riscaldamentu elettricu di pompa di diffusione di vacuum, riscaldatore senza polvere, termocoppia, filu d'alta temperatura, piastrelle di riscaldamentu ceramica, filu di resistenza è altre specificazioni.

I fili di resistenza di sta serie di prudutti di riscaldamentu sò tutti i fili di nichel-cromu impurtati, chì hè un materiale d'insulazione d'alta qualità.Hà e caratteristiche di cuncepimentu raghjone, trasfurmazioni fine, precisione, alta efficienza termica, risparmiu d'energia, sicurezza è affidabilità.

U riscaldatore elettricu in aluminiu fusu usa fili di nichel-cromu impurtati cum'è l'elementu riscaldante è materiale di casting d'alta qualità cum'è a cunchiglia.A so temperatura d'usu hè generalmente trà 150 ~ 450 gradi Celsius, è pò esse largamente usata in machini plastichi è fustelle, machini di cable, industria chimica, gomma, petroleum è altri equipaghji.

I riscaldatori d'aluminiu cast anu i vantaghji di una longa vita, una bona prestazione d'insulazione termale, forti proprietà meccaniche, resistenza à a corrosione è resistenza à u campu magneticu.U riscaldatore elettricu in aluminiu fusu hè un riscaldatore uniforme di divisione di calore efficiente, una conducibilità termale eccellente, per assicurà a temperatura uniforme di a superficia calda, eliminà i punti caldi è friddi di l'equipaggiu.Havi i vantaghji di una longa vita, una bona prestazione d'insulazione termale, forti proprietà meccaniche, resistenza à a corrosione è resistenza à u campu magneticu.U riscaldatore d'aluminiu cast hà una cunduzzione termale rapida è una resistenza à bassa temperatura.

Umacchina di estrusione di plasticafattu da Laizhou Kaihui Machinery Co., Ltd. hè adattatu per diversi tipi di riscaldatori elettrici.Pudemu ricumandemu secondu a necessità di u cliente.Benvenuti à cuntattate cun noi per avè più infurmazione.

Alcune cunniscenze di basa nantu à u riscaldatore elettricu in aluminiu cast


Tempu di Postu: Dec-27-2022