Benvenuti à i nostri siti web!

Circa i diversi tipi di materiale di filamentu di spazzola

I materiali principali per u monofilamentu di spazzola sò nylon (PA), PBT è PP è PET.Diversi materiali anu i so vantaghji.

1. Filamentu di spazzola di nylon hà proprietà meccaniche eccellenti, altu puntu di ammollimentu, resistenza à u calore, coefficient d'attrito bassu, resistenza à l'usura, anti-aging, resistenza à l'oliu, resistenza à l'alkali, resistenza à l'acidu debbuli, autoestinguente, non tossicu è inodore.
2. U filamentu di spazzola PBT hà una resistenza eccellente è una resistenza à l'impattu.Bona resistenza à l'acidu, bassu tassu di assorbimentu di umidità, adattatu per un ambiente di travagliu umitu.
3. U filamentu di spazzola PP hà un rendimentu di durezza eccellente, assorbimentu d'acqua bassu è una bona stabilità chimica.Eccettu per l'acidu sulfuricu cuncentratu è l'acidu nitricu cuncentratu, hè relativamente stabile à diversi additivi chimichi.
4. Filamentu di spazzola PET hà a forza più grande trà tutti i tipi di monofilamenti plastichi, è a so resistenza à a deformazione, a resistenza à a fatigue, a resistenza à l'attrito, a stabilità di a resistenza chimica è a resistenza à u calore sò boni.Pò esse usatu per un longu tempu à temperature elevate finu à 120 ° C.Pò mantene boni proprietà fisiche è meccaniche in una larga gamma di umidità.Havi una bona resilienza è a capacità di assorbe è liberate liquidi.Pò rimpiazzà i capelli d'animali è hè largamente utilizatu in a fabricazione di pennelli.
Attualmente, trà e diverse materie prime, u PET hè statu favuritu da i clienti in u mondu sanu per via di a so prestazione superiore è di una fonte larga è economica di materie prime, principarmenti aduprate per a produzzione di spazzole, spazzole di pulizia è scope.
Umacchina per fà filamenti di spazzolafattu da Laizhou Kaihui Machinery Co., Ltd hè adattatu per diverse materie prime.I clienti ponu sceglie secondu i so bisogni.Cum'è un fabricatore cù una sperienza di pruduzzione di circa 30 anni, KHMC hè assai espertu in tutti i tipi di linee di estrusione, include l'estrusore monofilament, a linea di produzione di corda in pp, a macchina di estrusione di cinturini in pp, è ancu parechji ausiliarii ligati à i prudutti sopra.

c4ccc71b


Tempu di Postu: Aug-25-2022