Benvenuti à i nostri siti web!

Cunniscenza basica di trè tippi di materiale PE (II)

3. LLDPE

LLDPE hè micca tossicu, senza gustu è senza odore, è a so densità hè trà 0,915 è 0,935 g/cm3.Hè un copolimeru di etilene è una piccula quantità di α-olefin d'alta qualità sottu l'azzione di un catalyseur, chì hè polimerizatu da alta pressione o bassa pressione.A struttura moleculare di LLDPE cunvinziunali hè carattarizata da a so spina lineale cù pochi o micca rami longu, ma cuntene alcune rami brevi.L'absenza di rami di catene longu rende u polimeru più cristalinu.

Comparatu cù LDPE, LLDPE hà i vantaghji di alta forza, bona tenacità, rigidità forte, resistenza à u calore è resistenza à u friddu.

Riassume

In riassuntu, i trè materiali sopra à ghjucà i so rispittivu compiti impurtanti in sfarenti tippi di prughjetti anti-seepage.HDPE, LDPE è LLDPE tutti hannu un bonu insulation, a prova di umidità è proprietà anti-infiltrazione, è e so proprietà non-tossica, senza gustu è senza odore li facenu largamente utilizati in l'agricultura, l'acquacultura, i laghi artificiali, i reservoirs è i fiumi, è hè statu vigorosamente. prumuvutu è popularizatu da l'Uffiziu di a Pesca di u Ministeru di l'Agricultura di a Cina, l'Accademia di Scienze di Pesca di Shanghai è l'Istitutu di Macchine è Strumenti di Pesca.

In l'ambiente mediu di l'acidu forte, a basa forte, l'oxidante forte è u solvente organicu, e proprietà di u materiale di HDPE è LLDPE ponu esse bè utilizati è utilizati, in particulare e proprietà di HDPE in resistenza à l'acidu forte, l'alkali, l'ossidazione forte è u solvente organicu.L'aspettu hè assai più altu ch'è l'altri dui materiali, cusì a bobina anti-infiltrazione è anti-corrosione HDPE hè stata utilizata cumplettamente in l'industria chimica è di prutezzione ambientale.

LDPE hà ancu boni caratteristiche di suluzione di acidu, alkali, sali, è hà una bona estensibilità, insulazione elettrica, stabilità chimica, prestazione di trasfurmazioni è resistenza à a bassa temperatura, per quessa hè aduprata in l'agricultura, l'aquacultura, l'imballaggio, soprattuttu hè largamente utilizatu in l'imballu à bassa temperatura. è materiali di cable.

Umacchine per estrusione di plasticafatti da KHMC utilizanu principalmente HDPE per a fabricazione di corda monofilamentu.A corda plastica fatta da a nostra macchina hè d'alta forza è di qualità assai bona.

e4ca49e9


Tempu di Postu: Aug-17-2022