Benvenuti à i nostri siti web!

Cunniscenza basica nantu à a linea Trimmer

A linea di trimmer, chjamata ancu linea di sega, filu di falcia o linea di taglio di erba, cum'è u nome suggerisce, hè a linea utilizata per falà l'erba.U so diametru hè generalmente trà 1.0-5.00mm è u so materiale originale hè nylon 6, nylon 66 o nylon 12.

PA Trimmer Line-1 (1)

Tecnulugia di trasfurmazioni

U prucessu di pruduzzione di a linea di trimmer hè basicamente simile à quellu di monofilament.I passi specifichi sò: ①Fonte a materia prima in a parti extruder;② U materiale di fusione passa per a filiera è hè extrusionatu per furmà un flussu di fusione;③ u flussu di fusione hè rinfriscatu è solidificatu per furmà fibre primarie;④ i fibri primari sò oliati è avvolti.

Apparizione

A linea di sega hè cum'è una linea di pesca trasparente, u diametru di quale hè generalmente trà 1,0-5,0 mm.A forma pò esse tonda, quadrata, pentagonale, esagonale, heptagonal, spirale o zigzag, è i culori ponu esse culuriti cum'è rossu, aranciu, giallu, verde, blu, blu o viole.Ci sò ancu varii metudi di imballaggio per e linee includenu blister pack, spool packs, pack cards, coil packs in Cina.

PA Trimmer Line-2

Livellu di qualità

I criterii principali di valutazione per a qualità di qualità di e fili di sega sò a resistenza à l'usura è a forza.Domesticamenti, hè generalmente divisu in trè tippi: tipu ecunomicu, tipu cummerciale è tipu speciale.Ci sò u tipu ordinariu, u tipu d'alta forza è u tipu pienu d'alta forza in i paesi stranieri.

PA Trimmer Line-3

U fabricatore

Laizhou Kaihui Machinery Company Ltd hè unu di i pochi pruduttori domestici specializati in a pruduzzioneequipamentu di linea trimmer.I macchinari di linea di falcia chì pruduce sò ben fatti è esportati in parechji mercati in Europa è Asia.

Coprendu una superficie di 15000 metri quadrati, KHMC hà strutture di pruduzzione avanzate includenu tornu, fresa, pialla, macchina di taglio laser 6kw, macchina di taglio di piastra 4m, macchina di piegatura di 4m, macchina di saldatura, ecc. pruduttu.

 


Tempu di Postu: Jul-01-2022