Benvenuti à i nostri siti web!

Breve introduzione di i diversi tipi di filamenti di spazzola (I)

Ci sò parechji tippi di materiali di spazzola.In i primi tempi, a ghjente usa principalmente lana naturale.L'accussì-chiamatu di lana naturali sò materiali non-sintetichi chì sò culligati è utilizati direttamente, cum'è sete di porcu, lana è altri.Fibra artificiale cum'è PA, PP, PBT, PET, PVC è altri filamenti plastichi anu u vantaghju di u prezzu di produzzione bassu, diversi culori, qualità stabile, lunghezza illimitata, etc. l'usu di sti sita di rayon supera assai quellu di lana naturale.

Trà i materiali artificiali sopra, u nylon (PA) hè u più utilizatu è hà più classificazioni.U filu di nylon hè divisu in i seguenti tipi per via di a diferenza di caratteristiche:

Nylon 6 (PA6): Nylon 6 hè u più prezzu in a famiglia di nylon, ma malgradu questu, u nylon 6 hà sempre una bona ricuperazione, resistenza à a temperatura è resistenza à l'abrasione.Per quessa, a lana hè largamente usata in parechji prudutti di spazzola, è hè u materiale di lana più cumuni nantu à parechji spazzole nantu à u mercatu.

Nylon 66 (PA66): Paragunatu cù u nylon 6, u nylon 66 hè un pocu megliu in termini di durezza, ricuperazione è resistenza à l'usura à u stessu diametru di filu, è a resistenza di a temperatura pò ghjunghje à 150 gradi Celsius.

Nylon 612 (PA612): Nylon 612 hè un filamentu di nylon relativamente d'alta qualità, a so bassa assorbimentu d'acqua, a ricuperazione è a resistenza à l'usura sò megliu cà u nylon 66. Inoltre, u nylon 612 hà proprietà anti-muffa è antibacteriale, è e rote di spazzola è strisce di spazzola fatta da ellu sò spessu usati in l'industria alimentaria, medica è elettronica.

KHMC hè un fabricatore cù 30 anni di sperienza in l'industria plastica, espertu in PA PP PE PETlinea di estrusione di filamenti di spazzolae macchine ausiliarie.Benvenuti à cuntattateci per avè più infurmazione.

linea di estrusione di filamenti di spazzola


Tempu di Postu: Dec-08-2022