Benvenuti à i nostri siti web!

Interpretazione è Applicazione di Polypropylene T30S

30s hè una specificazione di polipropilene, principarmenti utilizata in a produzzione di fibre di crack di membrana (corda agricula, corda, spinning, etc.) monofilament, film stretch, film tubu, etc. T30s hè u più ligeru di e resine per scopi generali, cù boni. rigidità, trasmissione di luce, resistenza à a corrosione, insulazione elettrica, fluidità termale è stabilità dimensionale, eccellenti proprietà meccaniche, è una bona resistenza à u calore.Per umacchine per estrusione di plasticafattu da a nostra fabbrica chì usa materiali pp, i pp utilizati sò tutti i mudelli T30s.

U puntu di fusione T30s hè di circa 170 ° C.Hè stabile senza deformazione sottu 150 ° C s'ellu ùn ci hè micca forza esterna.Hè chimicamente stabile, resistente à l'acidi, l'alkali è i solventi organici.Ùn interagisce micca cù a maiò parte di i sustanzi chimichi è basicamente ùn assorbe micca acqua.U so svantaghju hè a fragilità faciule è a forza d'impattu povira à bassa temperatura.In ogni casu, i so svantaghji ponu esse migliurati da u mischju additivu o copolimerizazione.U so flussu di fusione hè 2-4, è a so densità hè 0,9-0,91.Diversi paesi è regioni anu numeri diffirenti per u polipropilene, ma sempre chì i paràmetri sò listessi, e so caratteristiche è l'applicazioni sò ancu listessi.

U polipropilene hà resistenza chimica, resistenza à u calore, insulazione elettrica, proprietà meccaniche d'alta resistenza è una bona processabilità di resistenza à l'usura, chì hà fattu u polipropilene largamente sviluppatu è applicatu in parechji campi cum'è machini, automobili, apparecchi elettronici, custruzzione, tessili, imballaggi, agricultura. , silvicultura è pesca è industria alimentaria dapoi u so principiu.

Benvenuti à cuntattà KHMC per avè più infurmazione nantu à tutti i tipi di machini plastichi è materiali plastichi.Cù 30 anni di sperienza in l'industria plastica, vi daremu sempre u suggerimentu più propiu.

4cc45fad


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022