Benvenuti à i nostri siti web!

Prublemi chì u Concretu di Fibra Organica hà bisognu à risolve

(1) Sviluppà è sviluppà fibre cù un rendimentu megliu, rinfurzà l'aderenza trà a fibra è a matrice, migliurà u modulu elasticu è a prestazione anti-invecchiamento di a fibra, migliurà a dispersione di a fibra in a matrice, è impedisce u deterioramentu di a fibra. prestazione di a fibra in u ambiente di a matrice di cimentu, è riduce u costu.

(2) Ricerca in a relazione trà a maschetta di u fibre rinfurzatu di u fibre rinfurzatu è a cistma meccanica macroscopica.Finu a ora, a discussione di u meccanismo di rinfurzà è di rinfurzà di u cimentu di fibra sintetica organica hè basicamente una supposizione qualitativa è analisi teorica, è a prestazione macroscòpica hè a prestazione esterna di a microstruttura.U rinfurzà a ricerca in questa zona è a capiscitura precisa di a relazione quantitativa trà i dui pò sviluppà assai a teoria di u mecanismu di rinfurzà è di rinforzamentu di fibri polimeri.

(3) Eseguite pezzi di prova è cumpunenti per acquistà una cunniscenza approfondita di e proprietà fisiche è meccaniche di u cimentu di fibra sintetica organica è a prestazione di cumpunenti sottu diverse carichi, in modu di furnisce una basa per u disignu di cimentu di fibra sintetica organica. strutture.

(4) Selectively purtà fora testi cantiere custruzzioni, maestru di i so indicatori prestazione di custruzzione, cum'è rapportu mischjà, mètudu mischjà è cuntrollu tempu, perdita slump, etc., è prupone u prucessu di custruzzione di béton rinfurzatu fibre sintetica organica.

Lazhou Kaihui Macchine Co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale dilinea di extruzione di cimentu di a fibra.Benvenuti à cuntattateci per avè più infurmazione.

b174be2b


Tempu di post: 30-novembre-2022