Benvenuti à i nostri siti web!

Status di ricerca è applicazione di u calcestru di fibra sintetica organica (II)

2.2 Cimentu di fibra di nylon

Cimentu di fibra di nylon hè unu di i primi fibri polimeri usati in cimentu è béton, u prezzu hè relativamente altu, è l'applicazione hè limitata.L'incorporazione di fibra di nylon pò riduce significativamente u valore di retrazione secca di u cimentu, ma e proprietà di flessione, compressione, pressione assiale, muffa elastica è stress-strain ùn sò micca significativamente sfarente da u cimentu ordinariu, è l'impermeabilità è a prestazione di inibizione di ruggine sò significativamente migliorate. cusì migliurà a durabilità di u béton.

Quandu una piccula quantità di fibra di nylon (0,052%) hè aghjuntu à u cimentu, a matrice di cimentu pò ottene un effettu significativu di rinfurzà di u rendiment non-strutturali, riduce assai i cracks plastiche shrinkage di u béton, è migliurà a resistenza à l'impattu di u cimentu.Quandu a dosa hè aumentata à 0,26%, a resistenza à l'impattu di u béton pò esse aumentata assai.Fibra di nylon pò migliurà a resistenza di u gelu di u béton, impedisce a perdita di energia di u béton, è migliurà l'aspettu di a prova.Wan Zhongxiang et al.crede chì questu hè duvuta à l'incorporazione di fibre di nylon per riduce i cracki causati da u stress internu di u béton, è ancu l'aumentu di u cuntenutu di u gasu di u béton, è l'aumentu di a pressione anti-espansione è a pressione osmotica.Anu scupertu chì u béton dopatu cù 0,5% di fibra di nylon fraccionale di voluminu hà riduciutu a perdita di modulu elasticu dinamicu è a perdita di massa da 10,5% è 1,7%, rispettivamente, cumparatu cù u cimentu di riferimentu dopu à 300 cicli di congelazione-discongelu.

2.3 Béton fibre polyethylene

A causa di u so bassu modulu d'elasticità, a fibra di polietilene hè stata raramente usata in i composti di cimentu finu à avà, è hè stata pocu studiata.KCG Ong, M. Basheerkhan, P. Paramasivam in a prova d'impattu à bassa velocità di lastra di cimentu di fibra di polietilene, in u cuntenutu di fibra di 0,5%, 1% è 2%, u valore di l'energia di frattura hà aumentatu da 19%, 53% è 80. %, rispettivamente.Ancu s'è sti valori sò più chjuchi di i valori di lastre di cimentu di fibra d'azzaru di u listessu cuntenutu (i valori di lastre di cimentu di fibra d'azzaru sò 40%, 100% è 136%, rispettivamente), u so prezzu hè assai più chjucu di fibra d'acciaio, se l'elasticu. modulu di fin'à 70GN/m2 pò esse sviluppatu fibra polietilene muffa alta elastica, sta fibra più economica hà un grande putenziale in u campu di i cumposti cimenti.

Laizhou Kaihui Machinery Co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale dilinea di estrusione di fibre di béton.Benvenuti à cuntattateci per avè più infurmazione.

5b051d58


Tempu di Postu: Nov-23-2022