Benvenuti à i nostri siti web!

Alcune cunniscenze basiche nantu à u riscaldatore di ceramica

U riscaldatore ceramicu hè un tipu di riscaldatore uniforme di divisione di calore d'alta efficienza, eccellenti conduttività termale di lega metallica, per assicurà a temperatura uniforme di a superficia calda, eliminà i punti caldi è i punti friddi di l'equipaggiu.

Ci sò dui tipi di riscaldatori ceramichi, chì sò l'elementu riscaldante ceramicu PTC è l'elementu riscaldante ceramicu MCH.I materiali utilizati in questi dui prudutti sò cumplitamenti diffirenti, ma u pruduttu finitu hè simili à a ceramica, per quessa, sò chjamati cullettivamente "elementi calefactori ceramichi".

U riscaldatore ceramicu hè fattu da casting filu di lega in un semiconductor fattu di vetru di quartz.Hà e caratteristiche di resistenza à alta temperatura (finu à 1200 gradi), anti-corrosione, bella è resistente à l'usura.Ampiamente utilizatu in u riscaldamentu di l'acquariu, u fornu di riscaldamentu à alta temperatura, l'ingegneria di semiconduttori, u vetru, a ceramica è l'ingegneria di filu.

U riscaldatore elettricu ceramicu hà un tipu d'anellu è un tipu di piastra.Hà u caratteru di travagliu affidabile, longa vita, forte è durable, risparmiu d'energia, cù installazione còmuda, resistenza à alta temperatura, trasferimentu di calore veloce è bon insulazione.A so pruduzzione ùn hè micca limitata da u mudellu è a dimensione di specificazione.Sicondu u modu di cablaggio di i bisogni di l'utilizatori, a tensione pò esse 36V, 110V, 180V, 220V, 380V.A carica di putenza più altu hè 6.5W per quadru, chì pò riduce u cunsumu d'energia di 30% in paragunà à i calefactori elettrici convenzionali.

A struttura di u produttu di riscaldatore ceramicu hè: a cunchiglia hè fatta di pelle in acciaio inox, è l'internu hè ceramicu cù un altu gradu di insulazione è resistenza à u focu, cù un filu di resistenza à l'internu.Cunnessu à l'alimentazione, pò esse usatu.A temperatura aumenta 30 seconde veloce è pò ghjunghje à 500 gradi;Efficienza termica di più di 90%, 1,5 volte di riscaldatore PTC;putenza pò esse da 50W-2000W;alimentazione da 12V-380V arbitraria;a forma ùn hè micca limitata da l'apparenza (pò esse persunalizatu).

I riscaldatori ceramichi anu i vantaghji di una longa vita, un bonu rendimentu d'insulazione termale, forti proprietà meccaniche, resistenza à a corrosione è resistenza à u campu magneticu.I calefactori ceramichi sò generalmente più prezzu di l'aluminiu cast, anu boni effetti d'insulazione, è ùn anu micca paura di perdite.

Umacchina per estrusione plasticafattu da Laizhou Kaihui Machinery Co., Ltd. hè adattatu per diversi tipi di riscaldatori elettrici.Pudemu ricumandemu secondu a necessità di u cliente.Benvenuti à cuntattate cun noi per avè più infurmazione.

macchina per estrusione plastica


Tempu di Postu: 04-Jan-2023