Benvenuti à i nostri siti web!

Alcune cunniscenze basiche nantu à u riscaldatore di tubu di quartz

Sistemi di riscaldamentu di tubu di quartz sò largamente usati in parechji apparecchi di riscaldamentu à infrarossi luntanu.A causa di a difficultà di u calculu di u disignu, l'applicazione di u sistema di riscaldamentu di tubu di quartz hè limitata, a chjave hè di sceglie u tubu di quartz ghjustu.

U tubu di quartz hè un vetru speciale di tecnulugia industriale fattu di silice, chì hè un materiale di basa assai bonu.U vetru di quartz hà una seria di proprietà fisiche è chimiche eccellenti.Hè cumunimenti usatu in barili di focu elettricu, forni elettrici, riscaldatori elettrici, è ghjoca un rolu in u riscaldamentu.

Tubu di quartz deve esse usata per a diffusione di tubu chjusu, chì hè perchè u tubu di quartz pò sustene a temperatura alta di circa 1250 °C, è diventerà assai dolce è appiccicosa sopra à 1800 °C, è pò esse fatta in a forma desiderata.Per d 'altra banda, perchè a materia prima utilizata in u tubu di quartz hè una petra cristallina di qualità speciale, alta purezza, chì cuntene pocu impurità dannusu, è assicurendu a qualità per a diffusione è a preparazione di lega, u tubu di quartz hè spessu usatu per a diffusione di pipa chjusa.

U tubu di quartz hè l'usu di un prucessu speciale di tubu di vetru di quartz opalescente, cù materiale di resistenza cum'è un elementu riscaldante, perchè u vetru di quartz opalescente pò assorbe quasi tutta a luce visibile è infrarossa vicinu da a radiazione di filu di riscaldamentu, è pò esse cunvertita in luntanu. - radiazzioni infrarouge.In ogni casu, u tubu di riscaldamentu infrarossu industriale hà eliminatu basicamente u tubu di quartz biancu latte, perchè u so materiale hè relativamente fragile, per quessa ùn pò micca fà un tubu longu di riscaldamentu biancu latte.È u culore biancu latte hà un effettu di ombrezza, chì impedisce u so calore.

A prestazione tecnica pertinente di riscaldatori di tubu di quartz hè a seguente:

1. Resistenza altu temperature

A temperatura di u puntu di ammollimentu di u vetru di quartz hè di circa 1730 ° C, chì pò esse usata per un bellu pezzu à 1100 ° C, è a temperatura massima di usu in pocu tempu pò ghjunghje sin'à 1450 ° C.

2. Resistenza à a corrosione

In più di l'acidu fluoruricu, u vetru di quartz ùn reagisce à pena cù l'altri acidi, è a so resistenza à l'acidu hè 30 volte quella di a ceramica è 150 volte quella di l'acciaio inossidabile, soprattuttu à temperature elevate, chì ùn hè ineguagliata da qualsiasi altru materiale di ingegneria.

3. Bona stabilità termale

U coefficiente di espansione termica di u vetru di quartz hè estremamente chjucu, pò resiste à severi cambiamenti di temperatura, riscalda u vetru di quartz à circa 1100 ° C, mette in l'acqua di a temperatura di l'ambienti ùn splode micca.

4. Bona prestazione di trasmissione di luce

U vetru di quartz hà una bona prestazione di trasmissione di luce in tutta a banda spettrale da l'ultraviolet à l'infrared, è a trasmittanza di luce visibile hè più di 93%, soprattuttu in a regione spettrale ultravioletta, a trasmissione massima pò ghjunghje à più di 80.

5. Good performance insulation electricu

U valore di resistenza di u vetru di quartz hè equivalente à 10.000 volte di u vetru ordinariu, chì hè un bonu materiale d'insulazione elettrica è hà boni proprietà elettriche ancu à alte temperature.

Umacchina di estrusione di plasticafattu da Laizhou Kaihui Machinery Co., Ltd. hè adattatu per diversi tipi di riscaldatori elettrici.Pudemu ricumandemu secondu a necessità di u cliente.Benvenuti à cuntattate cun noi per avè più infurmazione.

20ae9792


Tempu di Postu: Mar-01-2023