Benvenuti à i nostri siti web!

A diffarenza trà a cinghia d'usu di a manu è a cinturina d'usu di a macchina

1. Culore
In generale, i cinturini di a machina sò più brillanti in culore cà i cinturini di manu.Di solitu, i clienti ponu ghjudicà da u culore.U più trasparente u culore, u più puri a materia prima utilizata in u cinturione strapping, è megliu u gloss di a cinturina.I clienti ponu ancu distingue s'ellu hè a manu o a macchina secondu a dulcezza è a durezza di u strapping, è a cintura di strapping machine serà più dura chè a cinta di manu.

2. Tubi di carta
I cinturini di cinghie di manu ponu aduprà tubi di carta o senza loops di carta, ma i cinturini di cinghie di macchina anu da utilizà tubi di carta.Perchè u baller hà una bobina di cinturione, pudete solu aduprà a cinta strapping mettendula nantu à a bobina di cinta, è senza un tubu di carta, u cinturione strapping si sfonderà è ùn pò micca esse usatu.Dunque, a prisenza di tubi di carta hè assai necessariu.

3. Inclinazione
In cuntrastu, l'esigenza di l'inclinazione per i cinturini di strapping manuale ùn hè micca altu quant'è à quella di i cinturini d'usu di a macchina, è l'inclinazione di e cinture di strapping di a macchina hè più chjuca in una certa lunghezza di unità.In generale, l'inclinazione di cinture strapping 1.2M ùn pò micca più di 15mm.È l'inclinazione affetta l'efficienza di a macchina quandu imballa.

4. Volumi imballaggio
L'imballaggio manuale hè lento è inefficiente.Mentre per l'imballu di a macchina, a velocità hè alta è l'efficienza di imballaggio hè alta, allora u tempu di travagliu di u travagliadore serà accurtatu.In u stessu tempu di travagliu, l'imballu di a macchina serà veloce, è u surplus value serà più.

Per fà cinturini di bona qualità bisognu di una macchina d'alta qualità.Laizhou Kaihui Machinery Co., Ltd hè un fabricatore di linee di estrusione plastica cù più di 30 anni di sperienza.Sò esperti in a fabricazione di plastica pp petlinee di estrusione di cinturiniè estruding machines for monofilament, twine, trimmer line, pesca, etc. Benvenuti à cuntattateci per avè più infurmazione.

A diffarenza trà a cinghia d'usu di a manu è a cinturina d'usu di a macchina


Tempu di Postu: Dec-23-2022