Benvenuti à i nostri siti web!

Chì sò i vantaghji di i cinturini in PET?(II)

Quartu, prestazioni di sicurità.
U cinturione di l'animali hà un tassu di allungamentu è un tassu di strince di 10% -14%, mentre chì a cintura di imballaggio di ferru o filu d'acciaio hà solu un ritmu d'allungamentu è un tassu di strince di 3-5%.In altri palori, a cinghia di l'animali di l'animali serà strettu più strettu è ùn hè micca faciule per allughjà.Inoltre, i merchenzie bundled anu sempre un tassu di allungamentu di buffer di 10-14% quandu sò affettati da una forte forza esterna, chì ùn hè micca faciule per causà a rottura diretta di cinturione, assicurendu chì e merchenzie sò sicure è micca solte.
À u listessu tempu, u cinturione di imballaggio di plastica-acciaio integra e caratteristiche di plastica, è ùn ci hè micca un bordu affilatu di u cinturione d'acciaio, chì ùn pruvucarà micca danni à l'ughjettu imballatu, è ùn pruvucarà micca danni à l'operatore durante l'imballu. è u prucessu di disimballamentu.

À u listessu tempu, u cinturione di l'animali di l'animali integra e caratteristiche di u plasticu, senza bordu di u cinturione d'acciaio.Ùn pruvucarà micca danni à l'ughjettu imballatu, è ùn pruvucarà micca dannu à l'operatore durante u prucessu di imballaggio è sballamentu.

Quintu, efficienza di imballaggio.
A cinghia di l'animali hè ligera in pesu è faciule da portà;Quandu si usa a cintura di imballaggio di plastica-acciaio per l'imballu, pò esse assuciata cù una macchina di imballaggio manuale, una macchina di imballaggio pneumatica o una macchina di imballaggio elettrica, senza tagliare a cintura in anticipu, l'operazione hè simplice, è l'efficienza di imballaggio hè alta.

Per fà cinturini di bona qualità bisognu di una macchina d'alta qualità.Laizhou Kaihui Machinery Co., Ltd hè un fabricatore di linee di estrusione plastica cù più di 30 anni di sperienza.Sò esperti in a fabricazionelinee di cinturini per animali, linee monofilamenti per animali domestici è ancu linee di riciclamentu chì facenu buttigli di animali domestici in fiocchi.

PET-002
PET-003

Tempu di post: Jul-11-2022