Benvenuti à i nostri siti web!

Chì metudi di alimentazione sò usati in a produzzione di l'estrusore?

L'equipaggiu chì alimenta l'extruder hopper hè chjamatu l'alimentatore di materiale.Hè l'equipaggiu ausiliari di plastica più cumunimenti utilizatu in a linea di estrusione plastica.In a pruduzzione attuale, ci sò parechji metudi di alimentazione per risponde à e esigenze di diversi extruders.
1. Alimentazione manuale;
Quandu l'industria plastica di a Cina era appena principiatu à sviluppà, ùn ci hè micca cundizione per cumprà un gran numaru di materiale per l'alimentazione.À quellu tempu, u metudu più cumune utilizatu da e grandi piante di produzzione plastica era l'alimentazione manuale.Ancu in a pruduzzione attuale, assai picculi fabbriche di prudutti di plastica cù solu uni pochi di extruders utilizanu ancu metudi di alimentazione manuale per alimentà a tramoggia di l'extruder.
2. Alimentazione pneumatica di trasportu;
U trasportu pneumaticu, cunnisciutu ancu com'è trasportu d'aria, utilizza l'energia di u flussu d'aria per trasportà materiali granulari in a direzzione di u flussu d'aria in un pipeline chjusu, chì hè una applicazione specifica di a tecnulugia di fluidizazione.In generale, u trasportu pneumaticu pò esse divisu in alimentazione di vacuum è alimentazione di pipeline d'aria compressa secondu a pressione di l'aria pusitiva è negativa.
3. Trasmissione meccanica è alimentazione;
Ci hè parechje manere di trasportu meccanicu è alimentazione cum'è seguitu: u metudu di alimentazione di primavera, u metudu di alimentazione di viti, u metudu di l'alimentazione di u trasportatore, etc.
U metudu di l'alimentazione di primavera hè di installà una primavera in u tubu di gomma, è u mutore conduce direttamente a primavera per rotà à alta velocità.Cù l'aiutu di a rotazione d'alta veloce di a surgente, a materia prima in a scatula di materiale si sviluppa in spirale longu à a primavera, è quandu ghjunghje à l'apertura di u tubu di gomma, i pellets sò ghjittati in a tramoggia superiore guidata da a forza centrifuga.

Chì metudi di alimentazione sò usati in a produzzione di estrusore
U metudu di alimentazione di viti furnisce forza è forza centrifuga longu a direzzione di u canna à u materiale attraversu a rotazione à alta velocità di a pala di l'elica.
U metudu di alimentazione di cinturini trasportatori hè relativamente raru.A materia prima di l'estrusore chì utilizeghja stu metudu di alimentazione hè generalmente fiocchi, è l'estrusore ùn usa micca una tramoggia di almacenamento ma una struttura di bin di compressione.
Metodu differente hà i so vantaghji.se vulete sapè più dettagli o avè esigenze nantu à e linee di estrusione è l'equipaggiu ausiliari, cuntattateci.Benvenuti à a nostra fabbrica per l'ispezione in situ.Vi daremu una guida tecnica prufessiunale è cunsiglii per l'acquistu di l'equipaggiu.


Tempu di Postu: Mar-09-2022